Szücs Márta Zita
A célzás, a metafora és az irónia megértésének kognitív, nyelvi és metapragmatikai összefüggései óvodáskorban
Doctoral thesis (PhD), Pázmány Péter Catholic University
(2016)
(Unpublished)
Preview |
PDF
(thesis)
[Hungarian]
Download (5MB) | Preview |
Preview |
PDF
(booklet)
[Hungarian]
Download (219kB) | Preview |
Preview |
PDF
(booklet)
[English]
Download (581kB) | Preview |
Item Type: | Thesis (Doctoral thesis (PhD)) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Creators: |
|
|||||||||
A mű párhuzamos címe: | Cognitive, Linguistic And Metapragmatic Relations Between Comprehension Of Hints, Metaphors And Irony In Preschool Children | |||||||||
Supervisor(s): |
|
|||||||||
Kar: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||||||||
Divisions: | Nyelvtudományi Doktori Iskola (2008 - ) | |||||||||
Language: | Hungarian | |||||||||
Date: | 2016 | |||||||||
Uncontrolled Keywords: | nyelvtudomány | |||||||||
Number of Pages: | 239 | |||||||||
doi: | 10.15774/PPKE.BTK.2016.011 | |||||||||
Date Deposited: | 2024. Feb. 02. 16:35 | |||||||||
Last Modified: | 2024. Feb. 19. 14:19 | |||||||||
URI: | https://disszertacio.ppke.hu/id/eprint/115 | |||||||||
Defence/Citable status: | Defended. |
Bejelentkezéshez kötött művelet
View Item |