A célzás, a metafora és az irónia megértésének kognitív, nyelvi és metapragmatikai összefüggései óvodáskorban

Szücs Márta Zita
A célzás, a metafora és az irónia megértésének kognitív, nyelvi és metapragmatikai összefüggései óvodáskorban
Doktori értekezés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem
(2016) (Kéziratban)

[thumbnail of BTK_DD_2016_szucs.pdf]
Előnézet
PDF (disszertáció) [magyar]

Download (5MB) | Előnézet
[thumbnail of BTK_DD_2016_szucs_tezis_hun.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet) [magyar]

Download (219kB) | Előnézet
[thumbnail of BTK_DD_2016_szucs_tezis_eng.pdf]
Előnézet
PDF (tézisfüzet) [angol]

Download (581kB) | Előnézet
Mű típusa: Disszertáció (Doktori értekezés)
Szerző :
Név ORCID azonosítóMTMT szerző azonosító
Szücs Márta Zita
A mű párhuzamos címe: Cognitive, Linguistic And Metapragmatic Relations Between Comprehension Of Hints, Metaphors And Irony In Preschool Children
Témavezető(k):
Név ORCID azonosítóMTMT szerző azonosító
Babarczy Anna
Hoffmann Ildikó
Kar: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Doktori iskola: Nyelvtudományi Doktori Iskola (2008 - )
Nyelv: magyar
Fokozatszerzés dátuma: 2016
Kulcsszavak: nyelvtudomány
Oldalszám: 239
DOI: 10.15774/PPKE.BTK.2016.011
A feltöltés ideje: 2024. feb. 02. 16:35
Utolsó módosítás: 2024. feb. 19. 14:19
URI: https://disszertacio.ppke.hu/id/eprint/115
Védés állapota: védett

Bejelentkezéshez kötött művelet

Tétel nézet Tétel nézet