Szücs Márta Zita
A célzás, a metafora és az irónia megértésének kognitív, nyelvi és metapragmatikai összefüggései óvodáskorban
Doktori értekezés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem
(2016)
(Kéziratban)
Előnézet |
PDF
(disszertáció)
[magyar]
Download (5MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
[magyar]
Download (219kB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
(tézisfüzet)
[angol]
Download (581kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Disszertáció (Doktori értekezés) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Szerző : |
|
|||||||||
A mű párhuzamos címe: | Cognitive, Linguistic And Metapragmatic Relations Between Comprehension Of Hints, Metaphors And Irony In Preschool Children | |||||||||
Témavezető(k): |
|
|||||||||
Kar: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||||||||
Doktori iskola: | Nyelvtudományi Doktori Iskola (2008 - ) | |||||||||
Nyelv: | magyar | |||||||||
Fokozatszerzés dátuma: | 2016 | |||||||||
Kulcsszavak: | nyelvtudomány | |||||||||
Oldalszám: | 239 | |||||||||
DOI: | 10.15774/PPKE.BTK.2016.011 | |||||||||
A feltöltés ideje: | 2024. feb. 02. 16:35 | |||||||||
Utolsó módosítás: | 2024. feb. 19. 14:19 | |||||||||
URI: | https://disszertacio.ppke.hu/id/eprint/115 | |||||||||
Védés állapota: | védett |
Bejelentkezéshez kötött művelet
Tétel nézet |